Vakantie weer voorbij.. - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Bram Vermeer - WaarBenJij.nu Vakantie weer voorbij.. - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Bram Vermeer - WaarBenJij.nu

Vakantie weer voorbij..

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

16 April 2006 | Tsjechische Republiek, Praag

Hoihoi,

Ja, na een hele leuke tijd met mijn vriendin is het weer gedaan met de vakantie. Geen zonneschijn, ook buiten niet.

Wat hebben we gedaan? Een kleine selectie: opera Carmen bezocht, stevige massage door een Tsjechische in mijn healthclub, gelogeerd in kasteel Mostov, gedineerd in leuke restaurantjes, kortom genoeg romantiek!

Pasen sla ik dit jaar maar over, want eieren verstoppen voor mezelf ik ook zo triest. Ja, op zaterdag was ze weg en de paashaas bleef over..

Maar het uiterst goede nieuws dat ik kan melden is dat: 1. Gerrit, ik heb je snorkel niet meer nodig; de waterstand is omlaag gegaan, 2. mijn onderzoek verloopt uitstekend (hoge respons, nu al), 3. nog 2 weken en het volgende bezoek staat al weer te trappelen op de stoep..

Vrolijk Pasen, namens een gelukkige jongen!

  • 20 April 2006 - 15:57

    Suzanne:

    heeeey Bram
    ik moet lekker nog vakantie krijgen, en het schoolreisje naar de Efteling komt eraan, en de musical die ik zelf moet doen enzo... ik heb ook geen paaseieren verstopt/gezocht:(
    nou ja, ik heb wel een grote chocoladereep aan de haak geslagen:) ;)
    Suzanne

  • 22 April 2006 - 15:07

    Marieke:

    Nou brammetje,kan aanzienlijk minder kleding meenemen, vanwege die kilo zakken chocotoffs voor je.....maar heb er zin in! tot volgende week!
    X

  • 25 April 2006 - 01:37

    Menno:

    Hey Bram, mooi dat daar alles goed gaat. Over een paar jaar daar de grote baas ;). Toch leuk dat je tussendoor nog ff tijd hebt voor vakantie. Veel succes nog, gr Menno

  • 30 April 2006 - 12:19

    Gerrit:

    He brammie, hoe is dat nou met je hele familie bij elkaar, denk wel een beetje om de oudjes die hebben misschien wat meer moeite met zo'n bruisende stad.

  • 01 Mei 2006 - 13:23

    Kimmie:

    Hi Brammos!!!!!! Hoe is ie? Leuk joh, dat je een super tijd hebt gehad met je vriendinnetje........maar de volgende keer dat je naar Mexico gaat, dan ga ik met je mee;)
    Verder gaat hier alles goed....nog steeds lekker druk met afstuderen. En vrijdag mag ik op gesprek bij Philips voor de European Business Course. Dus hier gaat nog alles prima. Enjoy your time!! ps. Miss you roomy!!

  • 01 Mei 2006 - 13:30

    -:

    Heeft iemand voor mij het adres van Bram in Praag????????? Ik wil hem iets liefs sturen, maar kan zijn adres nergens meer vinden. Mijn naam kan ik er natuurlijk niet bijzetten, want dan is het geen verrassing meer. Alvast bedankt!

  • 02 Mei 2006 - 11:19

    Suus:

    hey bram!! :)
    gefeliciteerd met ome Jan!
    geef dit maar door aan hem of laat het maar zien
    hoe is het, met het hele gezin in een appartement van 80 vierkante meter? ;)
    groetjes van suus! :):):):):):):):):):)

  • 05 Mei 2006 - 14:26

    -:

    Hi Bram, Waar kan ik je adres ergens vinden?
    x

  • 13 Mei 2006 - 18:06

    Nick:

    hey prins pivo,

    tijd voor een nieuw verhaaltje van onze verhalen verteller dacht ik zo!!!!

    groeten van Aruba

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bram

Hoiii!!! De komende maanden kun je op deze website alles over mijn avonturen in Praag lezen. Ik loop stage op de afdeling Wholesale Banking van ING Bank (www.ing.cz). ING is gevestigd in Praag 5, nabij metrostation Andel. Zelf woon ik in Praag 1 in de buurt van de rivier. Praag is een hele mooie oude stad, metr prachtige gebouwen. Voor iedereen een aanrader om te zien. En ik ben hier, dus 1+1=... Haha..

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 6436

Voorgaande reizen:

28 Januari 2006 - 29 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: