Bram op Vakantie!! - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Bram Vermeer - WaarBenJij.nu Bram op Vakantie!! - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Bram Vermeer - WaarBenJij.nu

Bram op Vakantie!!

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

06 April 2006 | Tsjechische Republiek, Praag

Beste mensen,

Vandaag officieel vakantie!!! Na dik 10 dagen iedere dag van half negen tot half tien op kantoor gezeten te hebben, is nu alles af!!!!!Hoeraaa!!!

Ik wil allereerst mijn 'lieve' moeder bedanken voor die verhalen van mij als baby.. ja, Gooke, dat zou ik ook op het World Wide Web zetten!!:) Bedankt!!

Verder krijg ik vandaag hoog bezoek en moet ik zo naar het vliegveld. Vandaar dat ik jullie even de hartelijke groetjes wil doen en ik besluit met te zeggen dat ik pas weer 'bereikbaar' ben na 15 april!!

Ik wil tot die tijd niet gevonden worden..haha!

Ciao!!!!

  • 08 April 2006 - 09:14

    Suzanne (ja Alweer):

    wat leuk dat je vakantie hebt. gisteren (toen waren de ooms en tantes er) werd er gezegd dat je naar Plzen ging. is dat waar? nog vele biertjes toegewenst;) (p.s ik ben de eerste:D :)!!!!

  • 09 April 2006 - 19:36

    Ton:

    Heel veel plezier, en geniet ervan!

  • 12 April 2006 - 21:12

    Rob:

    Yo BV

    ga je naar Pilzen? toepasselijke vakantiebestemming voor prins Pivo. Ik ben ondertussen alweer terug in Breda en heb menno afgetikt naar Canada. Wel weer ff wennen, maar dat gaat retesnel. He geniet van je vakantie, met je chickie!! doe 'r de groeten and hang in there!

    Cheers Rob

  • 15 April 2006 - 15:18

    SuperFly NL:

    Yoooooooo BV

    Issie lekker vakantie aant vieren hoor, schandalig !!! Geniet er maar lekker van, en mag de mexicaanse warmte het water doen koken en het ijs doen smelten. :-)

    Spreek je snel weer makker...mzzzls

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bram

Hoiii!!! De komende maanden kun je op deze website alles over mijn avonturen in Praag lezen. Ik loop stage op de afdeling Wholesale Banking van ING Bank (www.ing.cz). ING is gevestigd in Praag 5, nabij metrostation Andel. Zelf woon ik in Praag 1 in de buurt van de rivier. Praag is een hele mooie oude stad, metr prachtige gebouwen. Voor iedereen een aanrader om te zien. En ik ben hier, dus 1+1=... Haha..

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 6440

Voorgaande reizen:

28 Januari 2006 - 29 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: