Mijn eerste reis - Reisverslagen van Bram Vermeer - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Bram Vermeer - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Hoiii!!! De komende maanden kun je op deze website alles over mijn avonturen in Praag lezen. Ik loop stage op de afdeling Wholesale Banking van ING Bank (www.ing.cz). ING is gevestigd in Praag 5, nabij metrostation Andel. Zelf woon ik in Praag 1 in de buurt van de rivier.
Praag is een hele mooie oude stad, metr prachtige gebouwen.
Voor iedereen een aanrader om te zien. En ik ben hier, dus 1+1=...

Haha..

Recente Reisverslagen:

04 Juli 2006

June 29

04 Juni 2006

SOORTGENOTEN!!!

05 Mei 2006

long weekend!

16 April 2006

Vakantie weer voorbij..

06 April 2006

Bram op Vakantie!!
Bram

Hoiii!!! De komende maanden kun je op deze website alles over mijn avonturen in Praag lezen. Ik loop stage op de afdeling Wholesale Banking van ING Bank (www.ing.cz). ING is gevestigd in Praag 5, nabij metrostation Andel. Zelf woon ik in Praag 1 in de buurt van de rivier. Praag is een hele mooie oude stad, metr prachtige gebouwen. Voor iedereen een aanrader om te zien. En ik ben hier, dus 1+1=... Haha..

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6440

Voorgaande reizen:

28 Januari 2006 - 29 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: