SOORTGENOTEN!!! - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Bram Vermeer - WaarBenJij.nu SOORTGENOTEN!!! - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Bram Vermeer - WaarBenJij.nu

SOORTGENOTEN!!!

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

04 Juni 2006 | Tsjechische Republiek, Praag

SOORTGENOTEN

Hallo!!!

Na 4 maanden met alleen de Tsjechen opgetrokken en gefeest te hebben heb ik dit weekend wat soortgenoten (foreign trainees) ontmoet en sinds minuut 1 niet meer weggegaan. Ze wonen allemaal in Andel waar ik werk en veelal bij mekaar in een flat. Echt een ratjetoe; Janmaat zou hartkloppingen hebben gekregen..

Dus ja, drinken! Vrijdag van de plaat, zaterdag vooruit ook maar en zondag, vandaag, ben ik op adem aan het komen. Hele ‘toffe peren’..haha. Een van die gasten, Amerikaan, wordt de ‘panty-shocker’ genoemd aangezien hij er iedere dag van het weekend in slaagt een babe mee naar huis te nemen..om een impressie te geven..

Gisteren de oefeninterland Tsjechie – Trinidad&Tobago bezocht, was cool. Hele leuke sfeer (constant de wave), alle goals (3-0) van dichtbij gezien, vooral de eerste helft goed voetbal, lekkere worsten met mosterd en Gambrinus. Aan de overkant zag ik de VIP-boxen van onder andere ING en ik was aan het denken of mijn baas daar, terwijl wij zo met worsten en bier aan het knoeien waren, aan de champagne aan het nippen was.. vast wel!

De keeper van T&T heet ‘Jack’, dus ‘we found Jack’ en constant werd er door iedereen van de tribune grappige dingen geroepen.

Nou, T&T speelde om te huilen en Leo zag er van een afstandje niet ‘gelukkig’ uit. Wordt een kansloze bedoeling daar op het WK en dan bij Tsjechie weg worden gespeeld met 3-0, dat is niet bepaald zelfvertrouwen tanken.

Tsjechie speelde al tegen het Tiroler All Star Team, wat en vooral wie dat ook mag wezen (Arnold in de goal?) en gastland Duitsland tegen Luxemburg. Die coconut-boys hadden toch ook wel iets dergelijks kunnen vinden?? Baronie is toch vrij, Jan?:)

Nu zit ik te denken om te gaan sporten, maar de sporttas is ver weg. Ja, lopen.. misschien jacuzzi dan maar.

Nazdar!!!!!

  • 06 Juni 2006 - 14:50

    Wie Denk Je?(suzanne):

    heeeey Bram,
    hoeistie??? Met mij goed, we zijn al erg ver met de musical, de uitvoeringen zijn dan ook al over 2 weken ofzow :) spannendddd :)
    oja, voor de gene die dit lezen, snel zeggen op welke dag jullie komen, want anders laat maar zitten;)
    -xxxxx- van je nichtje

  • 20 Juni 2006 - 14:27

    Suus Die Zenuwachtig Is:

    heeeey Bram, hoe is het? met mij perfect!:) vanavond is de eerste uitvoering van de musical! ik ben stikzenuwachtig!:) morgen moet ik al om 8 uur op school zijn!:( veeeeeeel te vroeg!
    jij komt al snel naar huis he? wanneer precies?
    groetjes van Suzanne

  • 23 Juni 2006 - 12:24

    Kim:

    Hi Brammos, Hoe is het? Het begint nu echt tijd te worden dat je naar huis komt.....Ik woon al bijna zo'n 2 maanden alleen.(Althans ik heb hem al die tijd niet gezien) Echt saai... Volgens mij is Robert vertrokken naar betere oorden (zeeland?!). Nou wat ik eigenlijk wil zeggen: Ik mis je!!!!!!
    Dikke knuffel van je roomy

  • 26 Juni 2006 - 12:07

    Rob:

    BV!

    lang niet gesproken kerel! Alles goed daar hoor ik, veel zouffen ja!!.
    Hey ik baal ervan dat ik niet kan komen, de mannen komen 14-18 juli hoorde ik. Ik ben dan al wel terug, maar zit vastgeketend aan de beurs! arbeiten, veel arbeiten.

    Ik heb tot nu toe een fantastische vakantie. Hoe gaat de opdracht? nog steeds op rolletjes?

    cheers mate, laat maar eens wat van je horen,

    Robbies!

  • 01 Juli 2006 - 14:46

    Gerrit:

    Wat erg, er wordt bijna geen gebruik meer gemaakt van deze site, dan doe ik wel een stukkie schrijven hoor Brammie, het is bijna vakantie dat kan al niet beter, alleen dat verrekte voetbal is er nog, Mijn eega is soms niet voor de buis weg te slaan en ik zit dan heel alleen buiten met een nederlands pivootje, ach het kon slechter. De Mazzel en tot gauw,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bram

Hoiii!!! De komende maanden kun je op deze website alles over mijn avonturen in Praag lezen. Ik loop stage op de afdeling Wholesale Banking van ING Bank (www.ing.cz). ING is gevestigd in Praag 5, nabij metrostation Andel. Zelf woon ik in Praag 1 in de buurt van de rivier. Praag is een hele mooie oude stad, metr prachtige gebouwen. Voor iedereen een aanrader om te zien. En ik ben hier, dus 1+1=... Haha..

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 6440

Voorgaande reizen:

28 Januari 2006 - 29 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: