long weekend! - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Bram Vermeer - WaarBenJij.nu long weekend! - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Bram Vermeer - WaarBenJij.nu

long weekend!

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

05 Mei 2006 | Tsjechische Republiek, Praag

Ja ja beste mensen,

ben op de helft van mijn verblijf hier; 3 maanden achter de rug EN voor de boeg. En dat jubileum gaat vanavond gevierd worden met enige pivootjes..Op de tweede helft!

Ben deze week voor de tachenenvijftigste keer verhuisd in het kantoor en zit nu met mooi uitzicht.. nee, niet buiten. Enige positieverbetering dus, die reputatie van zigeuner accepteer ik dan maar.

Om me heen zijn die Tsjechen weer stilzwijgend aan het bikkelen, wat een leuke mensen zijn het toch..:)

Buiten is het heerlijk weer en ben dus vaak van mijn stoel. 'Opladen'

Dit weekend een extra dag vrij, de maandag, want toen zijn de Tsjechen bevrijd (en vlak erna meteen weer bezet). Heldhaftige historie.. anyway, ben een dagje vrij; dat is het belangrijkste.

Als echte Nederlander zijnde; een 4 daagse werkweek is toch beter dan 5..

Ik hoorde dat het in Nederland ook goed toeven is; enjoy!!!

  • 05 Mei 2006 - 15:51

    Suzanne:

    heeey Bram
    jajaja, in Nederland is het superprachtig weer :)
    gisteren was het (volgens mij;)) 28 graden!!!

    trouwens, bij ons is ook iedereen(bijna iedereen denk ik ;)) vrij.
    groetjes van Suzanne in het zonnige holland :)
    p.s 1 nadeel, ik mag nu niet zo vaak pcen door het mooie weer :(
    p.p.s hoera, ik ben weer de 1e :) ;)

  • 11 Mei 2006 - 20:34

    Robbie:

    YO BV!

    mooie foto's man! De stad zelf geeft al behoorlijk wat romantiek, en helemaal met wat mexicaans inbreng! Goed om te horen dat het lekker gaat. Het is ondertussen ook al behoorlijk "hot" in NL. En de oranjekoorst bereikt langzaam een kookpunt (de oranje vlaggen zijn hier in de straat al van zolder gehaald)
    Kortom: lekker daar blijven!

    Hou je taai TIJGER!

    Groeten robbies

  • 12 Mei 2006 - 09:11

    Suzanne:

    hey Bram
    Ik ben helaas ziek:( ben een beetje erg verkouden:(
    nou, ja
    Trouwens...JOEPIE! FOTO'S!
    :):):):):):):):):):):):):)
    groetjes van Suzanne

  • 19 Mei 2006 - 20:45

    Ton:

    de volgende drie maanden zijn waarschijnlijk zo voorbij Bram, straks wil je niet meer weg daar!
    Leuk dat er fotos bijgekomen zijn, het komt me allemaal heel bekend voor! groetjes T&A.M,B,J,L
    Loes is trouwens deze week geslaagd voor haar rijbewijs dus in het vervolg moet ik mijn autosleutels verstoppen

  • 31 Mei 2006 - 12:09

    Kim:

    Hi Brammie, Bedankt voor je lieve kaartje!!! En natuurlijk mag je komen poetsen;) Ik kan niet wachten tot dat je weer terug bent. Until now, have fun!!!
    xx Kimmetje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bram

Hoiii!!! De komende maanden kun je op deze website alles over mijn avonturen in Praag lezen. Ik loop stage op de afdeling Wholesale Banking van ING Bank (www.ing.cz). ING is gevestigd in Praag 5, nabij metrostation Andel. Zelf woon ik in Praag 1 in de buurt van de rivier. Praag is een hele mooie oude stad, metr prachtige gebouwen. Voor iedereen een aanrader om te zien. En ik ben hier, dus 1+1=... Haha..

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 6440

Voorgaande reizen:

28 Januari 2006 - 29 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: