De start - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Bram Vermeer - WaarBenJij.nu De start - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Bram Vermeer - WaarBenJij.nu

De start

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

01 Februari 2006 | Tsjechische Republiek, Praag

Hoi allemaal,

Vandaag, 1 februari, de eerste dag op kantoor gehad (www.ing.cz). Kennisgemaakt met mijn directe leidinggevenden en een aantal collega's.
Het onderzoek gaat zeker interessant worden, maar er wordt het een en ander van mij verwacht, dus zal ook zeker aan de bak moeten.
Prima appartement tot mijn beschikking met maar liefst 80 vierkante meters!! Plus het meest romantische uitzicht van Praag..

Dit wordt zeker genieten..

  • 01 Februari 2006 - 18:03

    Ton:

    Hoi Bram,

    Je dacht toch zeker niet dat je er voor een vakantie naar toe ging?
    fijn voor je dat het appartement al goed bevalt.
    Maak maar eens een paar fototjes van je kamer en het uitzicht, we zijn heel erg benieuwd!

    Groeten Ton.(en we blijven je volgen)

  • 01 Februari 2006 - 19:07

    Michiel:

    jo broer..
    karig siteje! Komen hier ook spionnen/mannen-in-lange-leren-jassenachtervolgingsverhalen op te staan??

  • 02 Februari 2006 - 13:54

    Marieke:

    Hey lief broertje!
    80 m2!!ik leef hier op 13m2, verschil moet er zijn he?, verder succes op 'de zaak', en ben benieuwd hoe het gaat lopen !
    x Marieke

  • 02 Februari 2006 - 14:22

    Anne-Mary:

    80 m2 is natuurlijk wel
    ook een grote ruimte om
    netjes te houden. Wat is dat meest romantische uitzicht vanuit je kamer?
    Hoe voorzie je in je dagelijkse kostje? (een echte vermeervraag)
    Heb je ook vrije tijd, om de boel een beetje te verkennen of ben je geketend aan het bureau?
    Genoeg vragen, we houden
    ons op de hoogte! Groetjes
    van je peettàààà`nte

  • 02 Februari 2006 - 15:32

    Suzanne:

    heeey Bram!!!!
    Is Praag leuk? Heb je die rare klok al gezien? Waar ergens staat je appartement? E-MAIL ME MAAR (zoals ton zou zeggen!) -xxx- Suus

  • 02 Februari 2006 - 17:31

    Margo:

    Even een zakelijke vraag: Naar welk adres mag Bruna doorgestuurd worden?

  • 02 Februari 2006 - 17:33

    Jan:

    hoeveel vierkante meters van het totaal zijn er gereserveerd voor het mei-bezoek?

  • 02 Februari 2006 - 18:08

    Gerrit:

    He He eindelijk bericht, alles goed gegaan ???.
    Wat de vraag van je peeeeeettante betreft, ze bedoeld wat doe je een hele dag vreten, want dat is het belangerijkste.
    Gegroet en ook wij houden je in de gaten.
    Gegroet uit Breda van ons allemaal.

  • 02 Februari 2006 - 20:02

    Nick:

    Bifi, alles goed kerel, is het een beetje koud daar????? Zoals het nu lijkt heb je het wel naar je zin en zal je vast al wel een stamkroeg hebben voor de PIVO'SSSS.

    Brammos, hopen dat het goed blijft gaan en check ook mijn/onze waarbenjij.nu eens:

    nickmartijnaruba.waarbenjij.nu


    groeten Nick (nog vanuit nederland, is tot zaterdag).

  • 03 Februari 2006 - 09:17

    Lisette:

    Ook ik ben heel benieuw naar jouw reactie op Praag.
    Is het geen fantastische stad??
    Over je appartement gesproken, dat kun je beter hebben dan een hotelkamer in een 4sterren hotel. Super joh.
    En ik weet dat je de Tsjechische bankwereld eens een nederlands poepje gaat laten ruiken.
    Want zoals A.Hazes ooit zei; "Wij geloven in jou".

    Heel veel plezier, succes en van alles nog meer !!!

    Je taaaante Set

  • 03 Februari 2006 - 13:03

    Mark:

    Ha die Bram,
    Leuk dat je in Praag bent.
    Al eens rondgekeken?
    Het is echt een prachtige stad.
    Veel geluk met je werk
    Groetjes Mark

  • 05 Februari 2006 - 12:42

    Anne-Mary:

    Neef Pivo,
    Je adres is genoteerd,
    ik stuur je een leuke kaart
    voor boven je bed!

  • 05 Februari 2006 - 15:17

    SuperFly NL:

    Yoooooo, Prins Pivo / BiVi, Prins charm, etc.

    Hoe is t daar allemaal kerel. Al een beetje used 2 de arbeit? Kwam gisteren nog een kerel tegen in de Fever, hij kwam toevallig uit praag, en wat katjelam. :-) dus hoop dat jij je daar niet zo gedraagd als hij zich hier. :-) Spreek je snel weer. Kga vanavond nog lekekr SuperBowl kijken. De mzzls en de groeten uit Holland. Ruuuuuuuuuuuudy

  • 05 Februari 2006 - 15:18

    SuperFly NL:

    Yoooooo, Prins Pivo / BiVi, Prins charm, etc.

    Hoe is t daar allemaal kerel. Al een beetje used 2 de arbeit? Kwam gisteren nog een kerel tegen in de Fever, hij kwam toevallig uit praag, en wat katjelam. :-) dus hoop dat jij je daar niet zo gedraagd als hij zich hier. :-) Spreek je snel weer. Kga vanavond nog lekekr SuperBowl kijken. De mzzls en de groeten uit Holland. Ruuuuuuuuuuuudy

  • 07 Februari 2006 - 13:53

    Rob:

    BV!,

    alles goed daar lees ik, had niet anders verwacht. Ik ben ook veilig aangekomen in Bristol. Begint al te wennen hier, vrouwen in short skirts en pints beer in the pub watching the football!!
    Ik ben exact 360 miles van je vandaan zag ik zondag.

    Hey 't gaat je goed, doe je best and make us proud!

    Alaaf PIVO!!

  • 07 Februari 2006 - 20:46

    Gerrit:

    Nou er wordt niet veel meer geschreven, dus doe ik het maar. Niet dat ik iets bijzonders te melden heb maar dan komt er tenminste iets op deze pagina te staan.
    Alles nog steeds oke daar, Suc6

  • 09 Februari 2006 - 11:58

    Lisette:

    Daar zijn we weer!
    Al een beetje ingeburgergd in het "Praagse"?
    Hoe gaat het met de taal?
    Wat doe je 's avonds zoal?
    (Ik hoef niet alles te weten hoor).
    Vertel eens wat en hoe op je werk !
    Kortom; ik ben niet echt nieuwsgierig maar ik wil het gewoon allemaal graag weten!!

    Groetjes !!!!

  • 18 Februari 2006 - 17:22

    Suzanne:

    hey bram!!!! Hoe is het nu? is het nog leuk aan de karelsbrug? Ben je al een beetje gewent?
    Ik zie je nog wel.
    Doei Groetjes
    Suzanne

  • 19 Maart 2006 - 14:13

    Suzanne:

    heeeey Bram
    ik stuur maar wat omdat niemand anders het meer doet
    ik denk tenminste nog aan deze site;)
    groetjes van
    Suzanne

  • 19 Maart 2006 - 14:15

    Suzanne (ja Alweer):

    heeeeej, de smilies werken
    dat word leuk. eens ff proberen ;) :) :D
    JAAAAAA ZE DOEN HET

  • 22 Maart 2006 - 14:28

    Suzanne (ja Alweer):

    waarom schrijft niemand meer??????
    bram ik zal iedereen wel een mail sturen ok?;) :)
    :D
    Suus

  • 30 Maart 2006 - 07:09

    Mark:

    Ha Bram
    Pas op hoor, Praag komt onder water te staan!
    Misschien wordt je nog geëvacueerd (als je het kan verstaan).
    Niet verdrinken en tot over een paar maanden

  • 30 Maart 2006 - 07:57

    Lisette:

    Sorrie, veel te lang geleden dat ik iets heb laten horen. Ik heb dan ook al op m'n kop gekregen van m'n dochter.
    Maar hier ben ik dan toch !
    Alles oke daar? Heb gehoord hoe riant je woont. Dat zal wel weer wennen worden in Tilburg.Heb je je laarzen meegenomen, want het schijnt behoorlijk nat te worden bij jullie. En heb je je regenkapje bij je ???
    Bij echt nieuws in plaats van onzin , mail ik weer.

    Doeiiiii
    De taaaante uit Breda !

  • 03 April 2006 - 16:37

    Suus(het Word Te Gek):

    jaja Bram. ik heb mama goed op haar kop gegeven:)
    je mag blij zijn dat je nog in een flatje/appartement zit (als je daar zit tenminste;)
    groetjes Suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bram

Hoiii!!! De komende maanden kun je op deze website alles over mijn avonturen in Praag lezen. Ik loop stage op de afdeling Wholesale Banking van ING Bank (www.ing.cz). ING is gevestigd in Praag 5, nabij metrostation Andel. Zelf woon ik in Praag 1 in de buurt van de rivier. Praag is een hele mooie oude stad, metr prachtige gebouwen. Voor iedereen een aanrader om te zien. En ik ben hier, dus 1+1=... Haha..

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 6455

Voorgaande reizen:

28 Januari 2006 - 29 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: