Week 2 - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Bram Vermeer - WaarBenJij.nu Week 2 - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Bram Vermeer - WaarBenJij.nu

Week 2

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

08 Februari 2006 | Tsjechische Republiek, Praag

Lieve mensen, bedankt voor alle reacties! Leuk!
Alles gaat goed hier; heb wel even mijn draai moeten vinden maar nu zit alles op een rijtje. Zo heb ik me op mijn vrije dag (zondag) buitengesloten; kon pas in de avond er weer in..lekker!
Ik heb er nu een week werken op zitten en het voelt als een maand of drie. Ben niet de flauwste, maar iedere dag rond 7 uur opstaan dat is echt gekkewerk voor deze student..
Niettemin heb ik via mijn werk een toegangspas voor een sjieke health club weten te bemachtigen, dus naar weer zo een lange dag zit deze jongen lekker in de jacuzzi!:)
Of nee, mijn personal trainer staat ingepland..ach voor dat afgetrainde mopje doe ik mijn sit ups wel..
Sorry, ik hou op. Vandaag gered van alle 100% halal zenders in mijn huisje, de satelliet is gewijzigd. Nu heb ik te veel Duitse zenders..hmm, het ene kwaad voor het andere..
Verder al meegekregen dat de bierconsumptie ter wereld het hoogste ligt in Tsjechie. Vrijdag al mee kennisgemaakt; zelfs mijn vrouwelijke collega's deden dat adje stukken sneller..WELCOME TO CZECH REPUBLIC!
Na goed, binnenkort komen er wat mooie foto's op de site, om het wat completer te maken.. Xie jullie snel! Succes met alles en bedankt voor het schrijven!

Ciao!!!

  • 11 Februari 2006 - 18:37

    Joris:

    He Bram!!

    Klinkt goed allemaal Bram! Je maakt vast lange dagen...da's wel wennen he? Dat went vanzelf hoor...hoe gek het ook klinkt

    Goed om te lezen dat je het pivo-gehalte op peil houdt!!! hahah.
    Hier is het zo weer carnaval, dus Ruud en ik gaan vanavond vast oefenen....

    tot mailens weer!!

    groeten Joris

  • 11 Februari 2006 - 18:45

    Rob:

    Yo vammos,

    nou ik kan je zeggen dat de bierconsumptie in Engeland ook godsakker hoog ligt, waarschijnlijk het land wat volgt na tsjechie!! Laat je maar lekker verwennen daar BV! And watch the beer belly!

    succes daar,
    Greets from Bristol, cheers mate

  • 15 Februari 2006 - 19:55

    Ton:

    Hoi Bram,

    Ik heb jouw bericht ontvangen, ons reisje naar Tsjechie zal zeker wel doorgaan, voordat we vertrekken zullen we nog wel contact met je opnemen, of we naar Praag komen weet ik nog niet zeker, is een beetje afhankelijk van het weer en de afstand,maar je weet maar nooit!
    Groeten Ton & Anne-Mary

  • 17 Februari 2006 - 13:31

    Arno Leeijen:

    Haa Bram!

    Leuk dat jij ook een 'waarbenjij-site'hebt kerel! Leuk om te lezen hoe jij alles beleeft daar! Dat appartementje en jacuzzi is goed geregeld hoor! En bier drinken in zo'n geweldige stad als Praag, wat wil je nog meer? Als je nou nog iets meer vrije tijd had en langer op bed kon blijven liggen... Hopelijk bevalt het je op de afdeling! Ik ben inmiddels 5 weken onderweg en het wordt steeds leuker! Het ga je goed.

  • 17 Februari 2006 - 13:33

    Anne-mary:

    je pa is alvast een grote bevoorradingstas voor je aan het inpakken... nog genoeg ondergoed??? Ik zoek nog even op in welk plaatsje we zitten, dit meld ik later nog.. groetjes!

  • 17 Februari 2006 - 13:37

    Jenny:

    Bedankt voor de felicitaties voor mijn 21e
    verjaardag! Drink maar een pilsje op mijn gezondheid a.s. zondag! Ik betaal later dit rondje van mij wel terug!

  • 17 Februari 2006 - 13:37

    Jenny:

    ....enne, als je daar leuke vrijgezelle vrienden hebt, trakteer die ook maar van mij!!!

  • 19 Februari 2006 - 12:26

    Gerrit:

    Brammie,
    Alles goed in het Praagse land ??, Heb je Praag al een beetje verkend of is het beperkt gebleven tot horeca bezoekjes.
    Hoe is het weer daar veel sneeuw of valt het mee.
    De groeten uit Breda.

  • 19 Februari 2006 - 17:37

    Martine:

    Heey Bram!!
    Hoorde van Arno dat ook jij al je avonturen met ons deelt aan de hand van deze site. Wens je heel veel fun daar en wat dat romantische uitzicht betreft... We wachten de pics nog even af!
    Liefs Martine

  • 25 Maart 2006 - 17:28

    Suus:

    waneer komen die foto's nou?
    of heb je ze nog niet gemaakt?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bram

Hoiii!!! De komende maanden kun je op deze website alles over mijn avonturen in Praag lezen. Ik loop stage op de afdeling Wholesale Banking van ING Bank (www.ing.cz). ING is gevestigd in Praag 5, nabij metrostation Andel. Zelf woon ik in Praag 1 in de buurt van de rivier. Praag is een hele mooie oude stad, metr prachtige gebouwen. Voor iedereen een aanrader om te zien. En ik ben hier, dus 1+1=... Haha..

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 6454

Voorgaande reizen:

28 Januari 2006 - 29 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: