Gevecht tegen Het Water - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Bram Vermeer - WaarBenJij.nu Gevecht tegen Het Water - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Bram Vermeer - WaarBenJij.nu

Gevecht tegen Het Water

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

31 Maart 2006 | Tsjechische Republiek, Praag

Jullie waren bang dat Bram natte voeten ging krijgen?? Ik kreeg zelfs van Gerrit een snorkel aangeboden..haha! Nou, de ‘situatie is hier stabiel’.. ze hebben een enorme wand aan de oever gebouwd; tsja.. het hele romantische uitzicht naar de knoppen, maar goed.. gelukkig geen natte voeten..In het Zuiden van Tsjechie is het andere koek.. niet mijn achtertuintje..haha!

Verder een paar daagjes verwijderd van vakantie en het is nu echt zoooo dichtbij dat ik het kan ruiken!!! Irritant!! Niet normaal!! Maar goed, gelukkig dit weekend geen overwerk, tijd voor de gebruikelijke pivo.

Wat is er verder nog te melden?? Nou mijn baas heeft drie van de vier banden in zijn knie afgescheurd tijdens een partijtje bedrijfsvoetbal. Ik vroeg of een ontevreden medewerker een charge had gepleegd, dit bleek niet het geval.

Woensdag verwachtte ik een moeilijke meeting, maar ja..hij kon toch niet bewegen!!:)

Ok, ik wil ook nog even vertellen dat naar mijn mening alle zwervers gedwongen moeten worden opgenomen in een heropvoed- / afkick- / reintegratie- & scholings-kamp ver van de bewoonde wereld. Zit je in de tram rustig wakker te worden, komt er zo een stinkerd voor je zitten..BAH!

Ook mooi; als ze dan buiten op straat net genoeg centjes bij elkaar gescharreld hebben voor een pivo zie je ze rennen naar de supermarkt en er eentje kopen. Rond tien uur ’s avonds staan ze in een grote groep met allerlei honden om een vuurtje te zingen, zuipen en duwen..pfff, kansloos!

Heel wat Prinsjes Pivo hier. Nou prinsjes..

Jongens maakt je niet druk om mij en het aankomende water. Mochten jullie een actie op touw willen zetten om mij te ‘helpen’, ieder donatie kan worden overgemaakt naar Jan Vermeer onder vermelding van ‘herfinanciering schuld’..:)

Ciciao!

  • 01 April 2006 - 18:02

    Nick:

    Dus de Pivo smaakt goed??!!!!!
    misschien komende zomer maar eens komen proeven dan. of in praag of in duitsland ergens .

    laters
    en de groeten van het overzonnige aruba

    nick

  • 03 April 2006 - 17:52

    Margovermeer:

    Ha die Bram,
    Tjongejonge, meneer zit lekker hoog en droog in zijn INGtoren,hoor! En wat betreft die Swiebertjes:ik lees net in de krant dat het niet goed is elke dag je huid te wassen, want daarvoor zijn we helemaal niet gemaakt.Maarten van Rossem beweert: "we zijn in feite op onze achterbenen lopende primaten, ontstaan op de Oost-Afrikaanse Savanne. Ik kan je garanderen: daar waren geen douches, geen badkuipen en geen badschuim". Dit alles zegt een hoogleraar die slechts een keer in de week onder de douche gaat.Lekker naturel! En daarstraks bij Editie.nl hadden ze het over de opkomst van de natuurlijke look.....voor zowel vrouwen als mannen.Daar zal Vanessa niet blij mee zijn, en ook niet dat Ezelinnetje, hoe heet ze ook al weer?
    Nou Bram, je bent weer een beetje op de hoogte.
    pssst Jij was als baby ook niet zo"n lekkertje hoor!!! Onze tolerantiegrens lag heeeel hoog.

  • 05 April 2006 - 21:59

    Ton:

    He Bram was jij vroeger ook een kleine stinkie dinkie?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bram

Hoiii!!! De komende maanden kun je op deze website alles over mijn avonturen in Praag lezen. Ik loop stage op de afdeling Wholesale Banking van ING Bank (www.ing.cz). ING is gevestigd in Praag 5, nabij metrostation Andel. Zelf woon ik in Praag 1 in de buurt van de rivier. Praag is een hele mooie oude stad, metr prachtige gebouwen. Voor iedereen een aanrader om te zien. En ik ben hier, dus 1+1=... Haha..

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 6453

Voorgaande reizen:

28 Januari 2006 - 29 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: