Raar! - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Bram Vermeer - WaarBenJij.nu Raar! - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Bram Vermeer - WaarBenJij.nu

Raar!

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

11 Maart 2006 | Tsjechische Republiek, Praag

Dobriden!

Afgelopen week rare dingen meegemaakt. Zo was ik woensdagavond getuige van een zelfmoord in het winkelcentrum waar ik train. Ik liep op de derde verdieping een man voorbij en 10 seconden later hoorde ik achter me gegil; bleek hij over de reling gesprongen te zijn. Het was een naar gezicht om hem daar zo te zien liggen, en die vergeefse pogingen van de doktoren om hem bij te brengen..
Naja..
Vandaag in de tram getuige van een ordinaire beroving. Heel gewiekst wachtte de dief tot de tram bij een station was en toen hup pakte hij de portemonnee van die touriste en rende uit de tram voor de deuren sloten..
Nu moeten jullie begrijpen dat ik niet de Peter R. de Vries van Praag ben, puur toeval.. En ja als die zwerver een succesvolle zakenman (in spe) voorbij ziet komen en helemaal depressief wordt en zelfmoord pleegt, ja..:)
Goed, verder ook echte leuke dingen meegemaakt..haha!Geniet van het weekend mensen! Ciao!!!!

  • 13 Maart 2006 - 10:41

    Marieke:

    je maakt in ieder geval wel van alles mee daar....ik zat in de trein waar een junk van de WC werd gehaald terwijl de spuit nog in zn arm zat en het bloed vervolgens overal in de Wc....hij is de trein uitgegooid, en dat op een zondagmiddag......ook spannend...uhm!we mailen! x

  • 13 Maart 2006 - 19:32

    Gerrit:

    Wij hebben een nieuwe terrasreiniger voor de hogedrukspuit, dat is ook wel spannend hoor. !!!!!

  • 15 Maart 2006 - 17:55

    Ton:

    hoi Bram,
    Kun je daar ook al bungee jumpen?, of hadden ze per ongeluk de trampoline weggehaald!.
    Of heb je hem verteld wat je bij de ING verdient.(grapje)
    Het spannendste wat wij hebben meegemaakt deze week is dat Anne-Mary vannacht een potje heeft liggen snurken.
    Hou die Tjechen in de gaten, groetjes

  • 15 Maart 2006 - 18:36

    Jan:

    Broertje en zusje,
    Weten jullie ouders hiervan? Waarom niet?

  • 18 Maart 2006 - 19:54

    Nick:

    Brammie, kerel, jij hebt het best wel slecht hoor ik zo. Maar ja, de toekomst is lekker zonnig, net zoals hier in A. dus maak je daar geen zorgen over en geniet ervan. dat doen wij ook wel. Verder mailen kan ook wel eens leuk zijn denk ik. dus laat daar ook eens een berichtje achter. verder moet je eens kijken of ze daar ook POLAR schenken. ook wel een lekker biertje. vanuit Aruba mzzls en tot in augustus

  • 22 Maart 2006 - 17:20

    Ton:

    Hoi Bram

    Hoestie? , nog steeds geen foto's op de site kunnen plaatsen?,je hebt het natuurlijk harstikke druk.
    ben je al bezig met klanten te benaderen voor een gesprek?
    Laat nog maar eens wat horen

    Groeten Ton

  • 25 Maart 2006 - 17:24

    Suzanne (ja Alweer):

    bah, wat eng :S
    (hopelijk doet deze het;))
    lijkt me lijk om te zien, zo'n lijk (humhum:))
    Suus

  • 25 Maart 2006 - 17:25

    Suzanne (ja Alweer):

    sorry, ik bedoelde leuk en niet lijk en laat die :S ook maar weg ;)
    Suus

  • 25 Maart 2006 - 18:01

    Margo:

    En....weer weekend, eens met zn vieren gegeten, was erg gezellig, maar we misten je wel!gaan morgen naar jan Siemerink kijken op de nieuwe smashcourt banen van de Warande.Bram, vertel eens wat doe jij dit weekend? x Mama

  • 30 Maart 2006 - 19:42

    Gerrit:

    He Brammie, nou berg je maar volgens de berichten komt er aardig wat water jouw richting uit, dus pak je laarzen alvast maar uit de koffer. Ik heb eventueel ook nog wel een snorkel liggen ??
    Alles OK verder, veel heimwee natuurlijk.
    Nou de groeten en tot horens.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bram

Hoiii!!! De komende maanden kun je op deze website alles over mijn avonturen in Praag lezen. Ik loop stage op de afdeling Wholesale Banking van ING Bank (www.ing.cz). ING is gevestigd in Praag 5, nabij metrostation Andel. Zelf woon ik in Praag 1 in de buurt van de rivier. Praag is een hele mooie oude stad, metr prachtige gebouwen. Voor iedereen een aanrader om te zien. En ik ben hier, dus 1+1=... Haha..

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 6456

Voorgaande reizen:

28 Januari 2006 - 29 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: