Tijd vliegt!! - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Bram Vermeer - WaarBenJij.nu Tijd vliegt!! - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Bram Vermeer - WaarBenJij.nu

Tijd vliegt!!

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

26 Februari 2006 | Tsjechische Republiek, Praag

Ja, ben al toe aan een jubileumpje; 4 weken in Praag!!! Voel me nog helemaal niet Tsjechisch, alles uitstekend dus!
Hier verkeren de mensen in rouw; vrijdagavond werd Tsjechie bij het ijshockey afgeslacht door de Zweden..Ik zat te kijken in een pub met wat collega's en na afloop was het stilletjes.. zelfs een goede Pivo kon daar niets aan veranderen..
Met mijn werk is alles prima; onderzoek loopt prima, planning is prima, de medewerking moet maar prima zijn, komt goed!
Na deze week hoop ik nu toch echt internet te hebben en dan kunnen de foto's erop en kan het skypen losbarsten..
BTW de Tsjechische keuken is gewoon Hollandse prak, zat vandaag aan de rodekool met aardappelen en worst..we're taking over..haha!
Tot snel!

  • 04 Maart 2006 - 14:44

    Gerrit:

    Hé Brammie, even niks van ons laten horen maar dat krijg je als je een weekje wintersport erop hebt zitten, net thuis gekomen na een zeer veel sneeuwrijke week in het Sauerland. Heb je je nog vermaakt met de familie uit Chaam of ????
    We zijn heel benieuwd naar je foto's hoor, nou de groeten anuit een sneeuwloos Breda en tot Horens.

  • 25 Maart 2006 - 17:26

    Suus(het Word Te Gek):

    was de pivo lekker;)?
    ik zet bij elk bericht wat dus ik moet wel wat schrijven:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bram

Hoiii!!! De komende maanden kun je op deze website alles over mijn avonturen in Praag lezen. Ik loop stage op de afdeling Wholesale Banking van ING Bank (www.ing.cz). ING is gevestigd in Praag 5, nabij metrostation Andel. Zelf woon ik in Praag 1 in de buurt van de rivier. Praag is een hele mooie oude stad, metr prachtige gebouwen. Voor iedereen een aanrader om te zien. En ik ben hier, dus 1+1=... Haha..

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 6457

Voorgaande reizen:

28 Januari 2006 - 29 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: