Home sweet home! - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Bram Vermeer - WaarBenJij.nu Home sweet home! - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Bram Vermeer - WaarBenJij.nu

Home sweet home!

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

04 Maart 2006 | Tsjechische Republiek, Praag

Hoihoi!

Voor het echte thuisgevoel heeft de afdeling Chaam gezord deze week; op woensdag kreeg ik bezoek van Anne-Mary, Ton en Oma Verheijen. Het was echt een leuke dag met bezoekjes aan veelste mooie kerken, president Poetin en wat restaurantjes..
Zo midden in de week tussen al dat werken door even een toeristische break, kwam heel goed uit.
Afgelopen week met mijn begeleider gepraat en het onderzoek blijkt toch wel iets meer werk te worden dan ik in eerste instantie dacht. Niet dat ik me nu instel op nachtwerk, nee, maar zelfs zes maanden tijd kan soms krapjes worden..
Gisteren wezen stappen met wat collega's, niet echt een latertje geworden; al dat Tsjechisch gebral hoeft nou ook weer niet..
Ik schrijf jullie vanuit de kelder van een restaurant en het doet echt aan als een hok met Bram erin en de deur opslot..Hopelijk wordt dit niet mijn laatste berichtje..haha!
Tot snel weer..

  • 05 Maart 2006 - 22:58

    Ton:

    Wij zijn inmiddels weer thuis,we hebben ook van het uitje genoten, nogmaals dank voor de gastvrijheid, heb je trouwens de kaart nog gevonden??
    De arm van oma joke bleek achteraf gebroken te zijn, die zit nog wel even in de lappenmand.

    groetjes AM&Ton

  • 10 Maart 2006 - 12:50

    Susan:

    hai bram! ik dacht laat ik ook es een kijkje nemen op die mooie site van je, het klinkt allemaal erg gaaf. dus nu weet ik waar ik gratis kan overnachten :p jeetje 80 m2! haha. goed bezig! daar kan ik nog wat van leren met mn 14 m2 met lelijk uitzicht...maar al met al ben ik daar ook nog best tevreden mee :) hey, veel succes en plezier daar! groetjes susan

  • 25 Maart 2006 - 17:22

    Suzanne (ja Alweer):

    he? in een kelder?
    hoe ben je daarin beland?
    vertel het maar een keer:)
    suzanne;) :p :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bram

Hoiii!!! De komende maanden kun je op deze website alles over mijn avonturen in Praag lezen. Ik loop stage op de afdeling Wholesale Banking van ING Bank (www.ing.cz). ING is gevestigd in Praag 5, nabij metrostation Andel. Zelf woon ik in Praag 1 in de buurt van de rivier. Praag is een hele mooie oude stad, metr prachtige gebouwen. Voor iedereen een aanrader om te zien. En ik ben hier, dus 1+1=... Haha..

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 6454

Voorgaande reizen:

28 Januari 2006 - 29 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: